IT Vijesti

VIDI RSS

  • LG lansira svoj prvi preklopni lapt...

    LG je najavio svoje prvo sklopivo prijenosno računalo LG Gram Fold s OLED zaslonom uz koje će se besplatno dobiti miš i stylus olovka.

    Slično kao ASUS Zenbook 17 Fold i Lenovo ThinkPad X1 Fold, LG Gram Fold je uređaj sa savitljivim preklopnim zaslonom osjetljivim na dodir koji se može koristiti kao masivni tablet ili računalo kada je potpuno rasklopljen.

    12_Sync on mobile_img_01

    Uređaj krasi 17-inčniOLED zaslon s QXGA+ (2560 x 1920 piksela) rezolucijom kada se koristi samo kao zaslon, a može se povezati s pripadajućom Bluetooth tipkovnicom ukoliko ga želite koristiti kao radnu stanicu. Uređaj također podržava stylus olovke, tako da se može ponašati kao tradicionalni tablet za projekte koji uključuju umjetnost, arhitekturu i dizajn.

    large13

    Kada se preklopi, gornji dio postaje 12-inčni ekran, dok se donji može pretvoriti u tipkovnicu. LG kaže da je testirao model i potvrdio da može izdržati 30.000 presavijanja bez oštećenja zaslona.

    10_windows11_img

    LG Gram Fold pokreće Intel Core i5 procesor 13. generacije s Iris Xe grafikom te dolazi s 512 GB (M.2 NVMe) SSD pohranom, Pivot Stereo zvučnicima (1,5 W x 3) i baterijom od 72 Wh, dok su od priključaka na njemu USB 4.0 Gen 3x2 Type C (x1, USB PD & Thunderbolt 4) i USB 3.2 Gen 2x1 Type C (x1, USB PD), a radi na Windowsima 11.

    large15

    LG Gram Fold trebao bi biti pušten u prodaju u listopadu, ali trenutno samo u Koreji. Cijena mu je 4,99 milijuna wona (3700 USD), što je prilično, ali još uvijek jeftinije od HP-ovog Spectre Folda koji se prodaje po cijeni od 5000 dolara.

    Zasad još nije poznato kada bi se mogao pojaviti na globalnom tržištu.


  • Korejski Nuvilab pobjednik FoodTech...

    U sklopu Weekend.16 festivala u Rovinju dodijeljene su nagrade najuspješnijim sudionicima popularnog FoodTech StartUp Competitiona, a ovogodišnji pobjednik je Nuvilab iz Južne Koreje.

    Riječ je o natjecanju za startupove čiji je cilj pronalazak novih talenata i kreativnih ideja te podupiranja uspješnih potencijala u svijetu prehrambene i ugostiteljske industrije, dok je najveći fokus usmjeren na osmišljavanje dugoročnih rješenja koja će pomoći u savladavanju suvremenih izazova u globalnoj gastronomskoj zajednici. Iza ovog hvalevrijednog projekta stoje Maistra Hospitality Group, Infobip, Kaufland i agencija Pepermint.

    “Kako je naša kompanija krenula rasti, željeli smo se globalno proširiti. Tako smo došli do ovog natjecanja i shvatili da bi to bila odlična prilika za daljnji razvoj našeg poduzeća i za proširenje na europsko tržište”, rekao je pobjednik Aydeen Lee, Global Business Development Manager Nuvilaba, naglašavajući razlog zbog kojeg su se odlučili prijaviti na FoodTech StartUp Competition natjecanje.

    2022020211065786390_1643767617_0016727400

    Pobjedničko rješenje Nuvilaba prati inovativnost, održivost i korištenje napredne tehnologije, a riječ je o proizvodu koji sadrži kamere i skenere pomoću kojih analiziraju ostatke hrane na tanjurima, dok AI obrađuje prikupljene podatke i daje savjete kako smanjiti food waste.

    Novost na drugom po redu FoodTech StartUp natjecanju je što su ove godine proglasili još jednog pobjednika zbog velikog interesa malih i regionalnih inovatora. Pobjednik nove kategorije retail je Ruralina, startup iz Splita, čije digitalno rješenje pruža jednostavnu interakciju među ljudima, proizvođačima i organizacijama, omogućuju malim dobavljačima da se razvijaju kroz kroz njihovu platformu.

    Foodtech statua_Emica Elvedji, PIXSELL

    Ovogodišnje izdanje domaćeg FoodTech StartUp natjecanja započelo je još u svibnju na jednom od vodećih europskih gourmet festivala - Weekend Food Festivalu. Natjecanje okuplja startupove čije djelovanje pripada jednoj od sedam kategorija, uključujući: Agriculture Tech, Food Science, Food Product i Health Coaching, Food & Hospitality services, Food Supply Chain & Retail, Food Delivery i Food Waste. Koncept FoodTech Startup Competition razvijen je po uzoru na globalne trendove, a glavni cilj je pružiti jedinstvenu digitalnu platformu novim, perspektivnim igračima na kulinarskoj sceni u probijanju na svjetsko tržište.

    Nakon dodjele nagrada, najavljeno je i novo, treće izdanje Weekend Food Festivala koji će se održati od 19. do 21. travnja 2024. godine u Rovinju.

    Više detalja o FoodTech natjecanju možete pronaći ovdje


  • Ipak neće proizvoditi kocke od rec...

    Nakon što je prethodno najavio da će se okrenuti recikliranim plastičnim bocama kako bi napravio kocke, Lego sada odustaje od tog obećanja. Proizvođač igračaka odustao je od plana upotrebe recikliranih boca, tvrdeći da plastika nije bila dovoljno održiva.

    Kako izvještava CBS News, Lego je rekao da „neće nastaviti“ s izradom kocki nakon što je „utvrdio da materijal nije smanjio emisije ugljika“, citirajući izjavu tvrtke. Lego je prvi put otkrio 2021. godine svoju prvu kocku napravljenu od plastičnih boca od polietilena tereftalata, ili PET-a. Iako recikliranje boca u Lego kocke možda nije uspjelo, tvrtka navodno još uvijek razmatra prijelaz na druga održiva rješenja. Tvrtka je rekla Gizmodu da traži načine kako napraviti svoje kocke od održivih materijala do 2032. godine - što god to značilo.

    „Odlučili smo ne nastaviti proizvoditi kocke od recikliranog PET-a nakon više od dvije godine testiranja jer smo utvrdili da materijal nije smanjio emisije ugljika“, rekao je glasnogovornik Lego Grupe za portal Gizmodo. „Trenutno testiramo i razvijamo LEGO kocke izrađene od različitih alternativnih održivih materijala, uključujući druge reciklirane plastike i plastike napravljene iz alternativnih izvora poput e-metanola“.

    Reciklirane kocke izrađene su s plastikom od dobavljača iz SAD-a koji su odobreni od strane Uprave za hranu i lijekove, kao i Europske agencije za sigurnost hrane. Kroz proizvodni proces tvrtke Lego, jedna boca od jedne litre mogla je proizvesti deset Lego kocki veličine 2x4. Tvrtka je testirala oko 250 varijacija PET materijala prije nego što se odlučila za konačnu formulaciju kocke.

    Međutim, avantura tvrtke Lego s održivim kockama nije započela 2021. godine. Već 2018. godine, tvrtka za igračke objavila je da je započela proizvodnu liniju koja koristi šećernu trsku. Iako je šećerna trska održivija opcija od plastike, koja se stvara kao nusproizvod vađenja nafte iz zemlje, novi bioplastični materijal bio je mekaniji i fleksibilniji od svojeg pandana. Kao rezultat toga, Lego je šećernu trsku koristio samo u svojoj liniji kocki u obliku biljaka.


PDF Ispis E-mail

Dobrodošli na stranice BORG-a!

 

Borg d.o.o. pruža usluge iz područja integracije i implementacije informacijskih tehnologija. Naš stručni tim ima znanje i iskustvo koje jamči uspješnu implementaciju Vaših projekata, u sklopu kojih radimo:

  •  Procjenu postojećeg stanja IT sustava i poslovnih aplikacija.
  •  Analizu infrastrukturnih potreba.
  •  Planiranje i vođenje projekata.
  •  Dizajn i implementaciju mreže.
  •  Analizu performansi i podešavanje novog sustava.
Po uspješno završenoj implementaciji projekta korisnik se kontinuirano prati kroz jamstvene servisne usluge i kroz ugovorene razine podrške IT sustavu. Neovisno o veličini tvrtke i kompleksnosti Informacijskog sustava potrebno je slijediti standardne procedure, odnosno poštivati pravila struke. Samo takav pristup jamči korisniku mogućnost implementacije novih tehnologija, te zaštitu prethodnih investicija u opremu i znanje uposlenih.
 
Facebook MySpace Twitter Digg Delicious Stumbleupon Google Bookmarks RSS Feed 
RocketTheme Joomla Templates